czwartek, 20 lipca 2017

Recenzja Isana Active Matt matujący make up.


Dzięki make-upowi Isana Young Active Matt zamaskujesz nie tylko uciążliwy trądzik, nierówności i zaczerwienienia skórne, ale także zapobiegniesz wysuszaniu skóry.



brak zapchanych porów,
efekt naturalnie matowej skóry,
przeciwdziała tworzeniu się nowych zmian trądzikowych.


Podkład kupiony wyłącznie tylko do testów. Był tani i nigdy wcześniej go nie widziałam. Nie przeczytałam opinii w internecie, co był błędem. Są same negatywne, nie ma żadnych pozytywnych. I ja niestety nie mogę dać rekomendacji.
Podkład jest w standardowej tubce o pojemności 40 ml. Odcień jasny tak na prawdę dopiero teraz gdy jestem opalona pasuje mi. Konsystencja jest gęsta, zostawia plamy gdy szybko go nie rozprowadzimy. Nie zmienia koloru, nie ciemnieje, ale strasznie się roluje. Nie ważne jakiego kremu użyję, z bazą i bez niej. Bardzo trudno go zmyć. Mimo kilkukrotnego użycia płynu do demakijażu oraz umyciu twarzy, podkład w niektórych miejsca potrafi nadal być. 
Jego plusem jest cena ok 10 zł i dostępność w Rossmannie. Krycie ma adekwatne do ceny.
Utrzymuję się cały dzień, dość dobrze radzi sobie z matowieniem. Gdyby nie jego rolowanie podkład byłby dobry. Bardzo lubię produkty firmy Isana i tylko "dla nich" chodzę do Rossmanna, ale to jest niewypał. Ale za to polecam ich puder (recenzja)
Zapraszam Was również na mojego Instagram @youwillneverbe_likeme a szczególnie na inatastory gdzie jestem codziennie i pokazuje najnowsze rzeczy co się u mnie dzieje nie tylko kosmetycznie.

1 komentarz:

  1. ło panie ja nie wiedziałam że Isana ma kosmetyki ;o

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger