poniedziałek, 5 czerwca 2017

Ulubieńcy maja 2017

Maj jest moim ulubionym miesiącem. Ładna pogodna, mniej nauki i najważniejsze moje urodziny. A oto kosmetyki, które wybiły się na tle innych w tym pięknym miesiącu.

  • chusteczki do zmywania makijażu BeBeauty. Najtańsze, wszędzie dostępne i dobrze zmywające makijaż. Czego chcieć więcej?  
  • Isana serum przeciw wypryskom. Dla mnie nowość, nie wierzyłam w jego działanie. Trądziku nie wyleczy, ale doskonale radzi sobie z przebarwieniami. 
  • Bronzer Miss Sporty. Jedyna rzecz z kolorówki. Daje efekt bardzo naturalny, idealny ko konturowania. Robi plamy wiec nie jest dobry dla osób początkujących. 
  • Żel pod prysznic BeBeauty. Kolejna rzecz z Biedronki. Ostatnio zaciekawiła mnie ich oferta i powoli testuje ich kosmetyki. Ma delikatny zapach jest bardzo wydajny i robi bardzo dużą piane. 
A jaki jest wasz ulubiony miesiąc? Ten w którym macie urodziny czy zupełnie inny?

1 komentarz:

  1. Po skończeniu 18 lat przestałam w ogóle zwracać uwagę na swoje urodziny ;) A co do ulubieńców mam ten żel z Biedronki i średnio mi się podoba ;) Chemiczny zapach, a poza tym nic szczególnego :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger