piątek, 16 czerwca 2017

Denko kosmetyczne

Denko jest najrzadszym rodzajów postów na moim blogu. W tym miesiącu przeważają kosmetyki do pielęgnacji. Próbuje robić porządki i wyrzucić lub skończyć otwarte kosmetyki, bo planuję zrobić większe zakupy kosmetyczne. Idzie mi powoli,a oto co zużyłam ostatnio.
Timotei szampon wzmacniający - jest bardzo wydajny i mocna się pieni. Dość dobrze oczyszcza skórę głowy jak  włosy. Ma delikatny zapach, którego po umyciu nie czuć na naszych włosach. Jego cena jest zachęcająca i wynosi ok 5-7 zł (w Biedronce).

Playboy - opakowanie bardzo zniszczone, dziwne że nie jest potłuczone. Zapach jest dziewczęcy i utrzymuję się kilka godzin.

Chusteczki do zmywania makijażu BeBeauty - najtańszy i najwygodniejszy sposób na zmycie makijażu. Co prawda w 100% nie oczyszcza, ale i tak późnej myję twarz, wiec jest ok.

Zmywacze do paznokci - brzydko pachną i nie nadają się do zmywania hybryd.

Podkład Miss sporty oraz maskara Great Lash  - jedyne rzeczy z kolorówki. Podkład dobry, nie idealny. Nastolatki powinny być z niego zadowolone. A z maskary jest bardzo zadowolona, tania, duża pojemność. Doskonale rozdziela rzęsy, utrzymuje się cały dzień.

To już całe denko. Jak na mnie bardzo duże, ale mam nadzieje, że będzie jeszcze większe.
Miłego długiego weekendu.


3 komentarze:

  1. nic z twojego denka nie znam, ale ja takich chusteczek uzywam do zmywania podkladu/korektora z dloni gdy nie maluje sie w lazience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Timotei miałam kiedyś jakiś szampon. Był okey, ale już do niego nie wróciłam. Chusteczki do demakijażu z BeBeauty też miałam, ale ten sposób nie jest dla mnie, wolę płyn micelarny i waciki ;) Podobno taki zielony zmywacz z Isany z acetonem dobrze radzi sobie z hybrydami. Ja nie wiem, nie próbowałam jeszcze ;) Na razie używam czystego acetonu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chusteczki bebeauty - stosuje rowniez dużo i nagminnie :)Sa tanie i łatwo dostępne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger