czwartek, 8 czerwca 2017

Co sądzę oo makijażu?

Nie należę do osób, które wstydzą się swojego wyglądu bez makijażu. Jednak ze względu na stan mojej cery na chwile obecną nie wychodzę z domu bez podkładu. Dobre krycie (nie idealne) to podstawa mojego makijażu. Nie dążę do efektu maski na twarzy. Może dziwnie to zabrzmi, ale podoba mi się, gdy moja twarz nie jest idealna i widać "trochę przebarwień".
Podobają mi się moje rzęsy. Końcówki są dość jasne, wiec bez tuszu wyglądają na krótkie. Powoli przymierzam się do przedłużenia ich metodą 1:1. Jeśli są osoby z Łodzi i mogą mi polecić jakiś godny salon to byłabym bardzo wdzięczna. Makijaż oka oraz ust całkowicie zmienia wygląd. Uwielbiam każdego dnia mieć inne kolory na ustach i mimo że reszta makijażu jest taka sama wyglądam zupełnie inaczej.
Codzienne malowanie sprawia mi przyjemność. Z niewinnego dziecka zmieniam się w pewną siebie kobietę. Nie czuję się przebrana czy w jakimś stopniu zmieniona. Nadal jestem sobą w makijażu czy bez. Dzięki niemu wyglądam na starszą, co w moim wieku nie robi mi aż takiej różnicy (a nawet się cieszę).
Moim zdaniem każda kobieta powinna umieć wykonać podstawowy makijaż, nie ważne ile ma lat. Kosmetyki nie są drogie, a wymówka braku czasu rano jest bezsensowna. Wystarczy 5-10 minut i dobra organizacja czasu. Nie ma kobiet brzydki są tylko niezadbane.

1 komentarz:

  1. Jak do jakiegoś czasu nie pokazywałam na blogu bez makijażu, teraz nie mam z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger