poniedziałek, 1 maja 2017

Miss Sporty Tan Up bronzer.

Każda kobieta ma taki kosmetyk, bez którego nie wyobraża sobie makijażu. U mnie jest to bronzer. Dzięki  niemu moja twarz wygląda lepiej, pod każdym względem.
Mój najnowszy zakup to Miss Sporty Tan Up. Jego pojemność to aż 17 g. Wow, na pewno starczy mi na długo.

Opakowanie jest duże, plastikowe i łatwo ulega zarysowaniom. Z pewnością nie zmieści do małej kosmetyczki lub torebki. Mimo, że jest tani (ok 20 zł) nie nadaje się dla początkujących. Łatwo zrobić sobie nim plamy. Jest dość trudny w blendowaniu.

Jego pigmentacja jest znakomita, wystarczy delikatne muśnięcie pędzlem po bronzerze by nabrać odpowiednią ilość produktu. Ma w sobie delikatne drobótki, ale nadaje się również do konturowania. 

Trwałość jest dobra. Na twarzy nie wygląda zbyt brązowo. Dla średnich i ciemnych karnacji będzie idealny. Jego minusem jest brak lusterka w opakowaniu, ale z racji jego wielkości raczej nie będę go nosić w torebce. 

Znasz jakiś tani, ale dobry bronzer? Napisz w komentarzu.

1 komentarz:

  1. Ja nigdy nie zwracalam uwagi na kosmetyki miss sporty ale ostatnio zakupilam tusz do rzęs z którego jestem bardzo zadowolona, muszę zwrócić uwagę na bronzery i inne produkty tej marki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger