środa, 1 marca 2017

Ulubieńcy lutego 2017

Dawno w ulubieńcach nie było pielęgnacji. A w luty zaskoczenie i nic nie ma z kolorówki. A oto kosmetyki, które mianuje na ulubieńców lutego :
- odżywka BeBeauty. Bardzo tania i dostępna w każdej Biedronce. Włosy wyglądają o niebo lepiej po jej zastosowaniu.
- Timotei szampon zachwycające wzmocnienie. Pierwszy raz kupiłam produkt tej marki i na pewno nie ostatni. Wystarczy bardzo mała ilość, oczyszcza i odświeża włosy.
- Avon Luck balsam. Największy plus to zapach. Kolejny to konsystencja, lekka szybko się wchłania oraz najważniejsze bardzo dobrze nawilża.

Luty to krótki miesiąc więc ulubieńców jest mało. W następnym miesiącu będzie więcej słońca i zapewne więcej kolorówki.

5 komentarzy:

  1. oj tak, luty jest krótkim miesiącem. Też miałam w nim mało ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w lutym tylko jeden ulubieniec :D No, może dwa, jeśli by liczyć organizer z biedronki :D Może pod koniec marca uzbiera się więcej nowych Świętych Graali i wtedy pomyślę nad takim postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ani jednego produktu ale chętnie wypróbuję!
    Zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te odżywki z Biedronki są całkiem fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odzywka z bebeauty mnie zaciekawiła... nie znam...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger