niedziela, 8 stycznia 2017

Wygrane rozdanie.

Bardzo dobrze rozpoczął się mój nowy rok. Mimo, że wygrałam w grudniu to paczka przyszła dopiero teraz. A co w niej znalazłam:
  • mgiełka do ciała "Bawełna i Jedwab" z Belle Nature
  • delikatne mleczko do demakijażu twarzy, Tołpa
  • krem do rąk z oliwą z oliwek, Oriflame, 30 ml
  • balsam do ciała, Avon Luck dla niej
  • Wibo Million Dollar Lips nr 3
  • kuracja z olejkiem arganowym w kapsułkach, Marion
  • maska do włosów, Naturvital, odlewika około 100 ml
  • serum do ust, Extra Soft, Pearl, Eveline
Kilka rzeczy już mi się spodobało, reszta czeka na swoją kolej. W przyszłości na pewno coś o nich napiszę na blogu.

1 komentarz:

  1. Super! Gratuluję ;) Mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger