niedziela, 15 stycznia 2017

Denko kosmetyczne.

Kosmetyki, które skończyłam ostatnio:
  • Oriflame mleczko do demakijażu- nic specjalnego, duży plus za pompke. Do oczu nie nadaje się, strasznie uczula i powoduje łzawienie.
  • BeBeauty mleczko do demakijażu- jest to mój ulubieniec, tani, radzi sobie z każdym makijażem.
  • BeBeauty chusteczki do demakijażu - podobnie jak mleczko sa moimi ulubieńcami, głównie ze względu szybkosc użycia, cenę oraz oczywiście to, radzi sobie z każdym makijażem.
  • Perfecta peeling - 2x5 ml starcza na 4 razy, czyli 2 tygodnie a cena jest bardzo zachęcająca. Skóra po jego zastosowaniu jest bardzo gładka, ma lepszy koloryt, lepiej przyjmuje krem.
  • Tusz Lovely Collagen Wear- tusz o dziwo szybko mi się skończył. Miał idealną szczoteczka. Na rzęsach wyglądał naturalnie. 
To wszystkie kosmetyki. Jest dużo produktów do demakijażu, ale nie ma kolorowki. Dziwne, ale pojawi się ona w następnym denku.

2 komentarze:

  1. Z milą chęcią skuszę się na peeling od Perfecty - moja skóra zdecydowanie potrzebuje głębokiego oczyszczenia. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam chusteczki do demakijażu, ale wolę tradycyjną metodę :D A jakieś mazie, które pojawiają się na moich dłoniach w trakcie wykonywania makijażu, zmywam zwykłymi chusteczkami nawilżanymi. Do demakijażu lubię płyn micelarny z BeBeauty. Mleczka nie miałam, ale wolę jednak micele ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger