czwartek, 1 grudnia 2016

List do świętego Mikołaja .

Może to dziwne ale nigdy nie pisałam listu do Mikołaja, nawet gdy byłam mała. Będzie to mój pierwszy raz i mam nadzieję, że nie ostatni.

Drogi Mikołaju,
piszę do Ciebie pierwszy raz choć mam 18 lat. W tym roku nie chcę drogi czy wymyślonych prezentów. Z rzeczy materialnych chciałabym case na mój telefon i ładowarkę samochodową, jeśli masz większy budżet ta samochód też przyjmę. Z rzeczy kosmetycznych ucieszą mnie lakiery Semilac. Na dodatek parę złoty na zakupy w lumpeksie - jest to ostatnio moja ulubiona forma zakupów. I najważniejsze chcę, by cała moja rodzina spędziła ten dzień razem bez kłótni.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny list :)
    U mnie też pojawił się taki list :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko i na temat😊 Bardzo fajnie😊
    Zapraszam do przeczytania mojego
    http://czarnakretka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdanie - najważniejsze ;) Mam nadzieję, że życzenia się spełnią ;) A przynajmniej ich część ;) Myślę, że z samochodem mógłby być problem - wiesz, ciężko by go było przynieść w worku haha :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger