poniedziałek, 5 grudnia 2016

Blogmas szybki piernik

Miały być pierniczki, ale nie wyszły. Moje zdolności kulinarne są na poziomie zerowym a nawet minusowy, więc dziś przepis na piernik - tani, szybki, smaczny.

Wykonanie to zaledwie 5 minut + pieczenie ok 40 minut. A co jest potrzebne? Piernik Gellwe, mleko jajka, ja dodałam jeszcze borówki.
Wszystko mieszamy, wlewamy do formy i pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni około 40 - 50 minut. 
Ciasto jest bardzo dobre, nie czuć ze jest gotowe. Bardzo szybko zostało zjedzone. 
A o nieudanych piernikach już w następnym poście.

4 komentarze:

  1. Nie, nie, nie no tylko nie gotowy piernik! :P To sama chemia :) Dużo lepiej zrobić piernik samemu, przecież to takie łatwe! Zachęcam :) U mnie specjalnie z okazji BLOGMAS przepis na szybki dietetyczny piernik :)
    www.pauladowlasz.blogmas.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja upiekłam w tym roku pierniczki z dr.Oetkera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahhaha nieźle :) U mnie pierniczki już upieczone, ale wkrótce jeszcze będę tworzyć szybkie i miękkie pierniki na ostatnią chwile :) Obserwuje! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger