środa, 16 listopada 2016

Relaks jesienią

Jesień to dla mnie najgorsza pora roku. Bardzo jej nie lubię. Tęsknię za latem, słońcem i opalenizna. Mam kilka sposobów by zapomnieć że jest znienawidzona pora roku cieszysz się z relaksu. Oto kilka sposobów:

  • Wizyta w spa lub u kosmetyczki i nadrobienie zaległości w naszej pielęgnacji.
  • W kinie na pewno są jakieś ciekawe filmy. Może warto je obejrzeć i zabłysnąć przed znajomymi  wiedzą filmową.
  • Jeśli lubisz domowa atmosferę to polecam serial, koc i dobre wino.
  • Lubisz pływać? Odwiedź basen i utrzymuj formę (wagę) do lata. Lubisz inny sport? Trenuj go. Nie siedź w domu, tylko ruszaj się.
  • Gorąca kąpiel, dużo piany i wieczór tylko dla siebie to coś co pozwoli Ci się wyciszyć i uspokoić po trudnym dniu.
To 5 rad, sposobów dzięki którym przetrwam każdą jesień a nawet zimę. I nie nudzę się a moja waga nie wzrasta. Po więcej porad dotyczących relaksu zapraszam na kobieceporady.pl

3 komentarze:

  1. Ja tam wolę gorący prysznic, a z trenowania polecam zajęcia grupowe typu abs, mega 😘 pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobry okres na kino, bo jesienią zawsze jest wysyp fajnych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia propozycja najbardziej do mnie przemawia :D Chociaż kocykiem, winem i dobrym filmem (bo za serialami nie przepadam) bym nie pogardziła :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger