niedziela, 13 listopada 2016

Bebeauty odżywka do włosów.

Każda z nas chce mieć sypkie, błyszczące i dobrze układając się włosy. Dziś o taniej i dobrej odzywce czyli Bebeauty.
Hej cena jest mała. Nawet bardzo mała. A działanie dla mnie dużo lepsze od odżywek droższych, czy fryzjerskich. Stosowana 2-3 razy w tygodniu znacznie poprawiła stan moich włosów. Po umyciu włosów szamponem nakładam pomijając skórę głowy i zostawiam na kilka minut, po czym obficie splukuje chłodna wodą. Włosy stały się błyszczące a kolor odzyskał swój blask. Nie mam problemów z rozczesywaniem oraz układaniem.
Konsystencja jest lekko płynna. Ma bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się na włosach przez kilka godzin. Jedno opakowanie starcza na bardzo długo.
Jedyny minus to opakowanie. Nabiera się zbyt tuż ilość produktu. Dla osób i długich włosach to nie jest problem.
Dla mnie jest tak samo dobra jak odżywki z Kallos. Stosuje je zamiennie a moje włosy są caly czas w takiej samej wspaniałej kondycji.

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej odżywce. :) Masz ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej nie patrzeć na skład, zdecydowanie wolę naturalne kosmetyki, taka Alterra kosztuje gorsze a jest naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam inna wersję odżywki BeBeauty, ale u mnie się nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger