niedziela, 20 listopada 2016

40 pytań kosmetycznych

Dziś luźniejszy post czy tag 40 pytań kosmetycznych, z którego dowiecie się wszystkiego o kosmetykach.

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Dwa, rano i wieczorem. Czasem gdy w ciągu dnia zmieniam makijaż również myje twarz.

2. Jaki masz typ cery?
Normalną, z tendencją do trądziku.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Wszystkie produkty wyruszają moja twarz więc uzyw tylko wody.

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak, raz na tydzień to minimum. Perfecta emzymatyczny za kilka złoty w Rossmannie starcza na 2-3 użycia.

5. Jakiej marki jest Twój peeling?
Perfecta czasem Soraya lub inny dostępny w Rossmannie.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Ziaja i tylko Ziaja. Uwielbiam ich kremy. Są tanie, dobrze nawilżają.

7. Czy masz piegi?
Tak, i strasznie ich nie lubię. Dużo osób je chce ja je chętnie oddam.

8. Czy używasz kremu pod oczy?
Tak, jest on również z Ziaji. Na noc codziennie, czasem rano pod makijaż.

9. Czy miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Tak, nadal z nim walczę.

10. Czy używałaś kiedyś tabletek antytrądzikowych?
Nic nie pomagają, pomaga mi nie jedzenie nabiału.

11. Jakiego podkładu używasz?
Eveline super match full hd korektor + podkład.

12. Co z korektorem?
Czasem na imprezę, ale nie codziennie.

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra?
Żółta

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Lubię efekt jaki uzyskuje się dzięki nim, jednak sama nie umiem ich założyć.

15. Czy wiesz, że mascary powinno się wyrzucać po 3 
Wiem, ale tego nie robię. Wyrzucam, gdy się skończy.

16. Jakiej mascary teraz używasz?
Lovely collagen wear
.
17. Sephora czy MAC?
Nie miałam ani Sephory ani Maca, wiec nie wiem.

18. Masz kartę/karty zniżkowe na kosmetyki jakiejś marki lub sklepu?
Nie, dla mnie sa nieopłacalne. W Internecie można kupić dużo taniej kosmetyki bez żadnej karty.

19. Jakich narzędzi używasz do nakładania makijażu?
Palce czasem pędzel.

20. Czy używasz bazy pod cienie?
Rzadko używam cieni, ale zawsze mam bazę.

21. Czy używasz bazy pod makijaż?
Tylko gdy chce by makijaż był trwały.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Beżowy spadający w złoto.

23. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Kredka, nie lubię eyelinerow.

24. Czy zdarzyło Ci się zrobić sobie krzywdę podczas makijażu?
Raczej nie.

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Dają fajny efekt, sa ich nie używałam.

26. Czy używasz kosmetyków mineralnych?
Nie, sądzę że "moda" na nie powoli mija.

27. Ulubiona szminka?
Każda w odcieniu naturalnym, połączenie różu z czerwonym.

28. Ulubiony błyszczyk?
Raczej nie używam, ale jak już to ck one 710.

29. Ulubiony róż?
Nie używam, nie podoba mi się efekt różowych policzków.

30.Ulubiona marka lakierów do paznokci?
Semilac, zawsze i wszędzie. Nie ma lepszych lakierów.

31. Czy lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak, ale kupuję je w Internecie są o wiele tańsze.

30. Czy kupujesz kosmetyki z e-bay/allegro?
Nigdy mam nardzieje ze tak zostanie.

32. Czy kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarze?
Nie, ale jak był młodzi czasem mi się zdarzało.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Tak, może kiedyś się na nie wybiorę.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Nie, nawet gdy jest bardzo zmęczona lub pijana zawsze zmywak makijaż.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Brwi. Za grube, albo za cienkie. Czarne albo zbyt jasne i niewidoczne.

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Nie, wolę stonowa w i "skromne"

37. Która gwiazda ma według Ciebie zawsze idealny makijaż?
Nie interesuje się gwiazdami, wiec nie wiem

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co to by było?
Tusz do rzęs.

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Nie mam z tym większego problemu. Każda kobieta nie powinna się wsydzic swojej cery.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Wygląda jak każda inna osoba bez makijażu. Nie czuję się źle bez niego i po chwili patrzenia w lustra podoba mi się.

To były wszystkie pytania. Mam nadzieję, że wytrwalyście do końca. A Wy lubicie siebie bez makijażu? 

2 komentarze:

  1. lubię czytać takie wpisy ;) ja nie lubię siebie bez makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra wpis! w wielu pytaniach moje odpowiedzi pokrywałyby się z Twoimi, dla mnie też semilac jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger