środa, 12 października 2016

Piękna jesienią Lirene Shiny Touch.

 Czym się różni makijaż jesienny od innych? Dla mnie jest on bardzie wyrazisty i mocniejszy. Używam więcej bronzera a mnie różu. Dziś o produkcie Lirene Shiny Touch, czyli połączenie różu i bronzera.
Dostępny w Rossmannie w 2 odcieniach. O dziwo mam ten ciemniejszy. Opakowanie jest bardzo stylowe, eleganckie.
Połowa do bronzer a reszta to róż. Gdy ma się większy pędzel może być problem przy nabieraniu i kolory mogą się mieszać. Pigmentacja jest bardzo dobra, jednocześnie nie da się nimi zrobi krzywdy. Bardzo kruszy się w opakowaniu. Na policzka wygląda bardzo dobrze.
Bronzer  jest w 2 odcieniach i po wymieszaniu daje efekt lekko rudego koloru. Jest w tonacji ciepłej i wg mnie będzie pasować większości kobiet.
 Róż jest w 2 odcieniach i równie dobrze napigmentowany. Wpada w róż i będzie pasował bardziej blondynką.
Ich trwałość jest dobra.  Wystarczy kilka ruchow pędzlem by uzyskać satysfakcjonujący efekt. Nie znika z twarzy w dziwny sposób. W ogóle nie schodzi, aż do momentu zmycia.
Jego jedyny minus to osypywanie podczas nabieranie, reszta to sama plusy.

11 komentarzy:

  1. Dobrze że trwałość jest dobra i że nie znika w dziwny sposób. Nie raz nie dwa spotkałam się z pudrami które brudziły ubrania i schodziły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. korciło mnie to swojego czasu ale że mam za dużo mazideł to na razie się wstrzymam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak z brokatem? Jest w nim? Mam ich puder i rozświetlacz, no i cóż brokatu jest dużo 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden odcień jest matowy, drugi z brokatem, w połączeniu jest prawie nie widoczny.

      Usuń
  5. Nie używam bronzerów, bo nie potrafię ich umiejętnie rozcierać, zazdroszczę tym kobietom które potrafią bo na prawdę można uzyskać piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastnawiałam się czy go kupić ale zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny jest ten produkt :) też biorę udział w akcji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji go sprawdzić... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie umiem używać tego typu produktów, a szkoda

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger