środa, 19 października 2016

Piękna jesienią. Domowy peeling do ust.

Wizytówką człowieka jest uśmiech. Jednak nawet najbielsze zęby nic dadzą gdy usta złe wyglądają.
Pielęgnacja ust nie jest czasochłonna. Wystarczy 2-3 minuty 2 razy w tygodniu. Po za nawilżeniem powinno wykonywać się peeling. Jest on drogi gdy kupuję się go w sklepie. Oto sposób na tani, szybko domowy peeling.
Wymieszaj 2 łyżeczki cukru z 1 łyżeczka wybranego oleju najlepiej kokosowego. I gotowe. Tak przygotowaną mieszankę nałóż na ust i wmasuj. Efekty zobaczysz już po chwili.  Zamiast cukru można użyć kawy (resztki po porannej dawce energii). Taki domowy kosmetyk jest prosty w użytku i dodatkowo ma lepszy skład niż kupny. Olej nawilża oraz odżywia. Cukier wygładza oraz dobrze smakuje ( chyba że ktoś nie lubi słodkiego)
Wykonując taki "zabieg" 2 razy w tygodniu usta już nigdy nie będą przesuszone i zawsze będą wyglądały zjawiskowo.

17 komentarzy:

  1. Ja robię podobny peeling ale z miodem :) Potem go po prostu zjadam haha :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy peeling, ale chyba jestem za leniwa by się tak bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja te jestem leniwa, ale przygotowanie zajmuje mi mniej niż minutę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, u mnie dzisiaj będzie podobny post :D Bardzo lubię taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie mam zamiar zaopatrzyć się w olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam kiedyś podobny peeling, ale używałam miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis 👍🏻 Muszę zacząć i usta peelingować, bo nawet z pomadką Sylveco rzadko mi się to zdarza 😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosuję ten peeling z olejem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tym i mam zamiar tak robić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny i tani patent, aby zrobić domowy kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najcześciej kupuje gotowy z sylveco;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Często robię podobny peeling do ust , świetnie je wygładza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też robię swoje peelingi do ust ale oprócz oleju dodaję jeszcze miód i troszkę cytryny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też czasem robię, ale już dawno nie robiłam! Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kiedyś tak kombinowałam - z cukrem i miodem. Ale zazwyczaj potrzebuję peelingu przed jakimś wyjściem, gdy chcę mieć mocniej podkreślone usta i nie mam wtedy czasu się babrać. Kupiłam specjalnie pomadkę peelingująca Sylveco i teraz jej używam, jest świetna i wystarczy mi na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger