środa, 26 października 2016

Hybryda Miss Sporty? Piękna jesienią.


Czy Miss Sporty wprowadziło lakiery hybrydowe? Nie, ale można zwykły ( nawet najtańszy ) lakier zmienić w hybrydę.
To wcale nie jest trudne, jednak twa więcej niż zrobienie normalnej hybrydy. Na przygotowane paznokcie nakładamy bazę hybrydową i utwardzamy w lampka uv. ( jest to opcjonalny krok, który możemy pominąć ) Następnie malujemy wybranym kolorem paznokcie i czekamy aż wyschną. Możemy też nałożyć 2 warstwę ale to zależy już od lakieru. Na koniec top hybrydowy + lampa uv. I gotowe. Nic trudnego.
Trwałość jest taka sama jak hybrydy, i mnie aż do zmycia, co czasem trwa nawet 3 tygodnie. 
Zmywanie jest również proste. Można wcześniej spiłować top, ale niekoniecznie. Aceton trzymamy ok 5 lakier schodzi tak jak zwykły.  Nie trzeba go już zdejmować chyba że mamy bazę, wtedy aceton trzymamy trochę dłużej do 10 minut i ja zdejmujemy jak hybrydę.
A Wy znałyście wcześniej taki sposób na manicure. Ja to niedawno odkrywam i jest bardzo z niego zadowolona.

11 komentarzy:

  1. Wyglądają fajnie :) Podoba mi się to połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten wrzosowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie źle się prezentują. Na paznokciach lepszy efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten przybrudzony różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie wiedziałam o tym ! Kolory są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawiłam się tak jak miałam 2 kolory wśród hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czasem tak kombinuję z łączeniem zwykłych lakierów i hybryd :) Choć najcześciej jest u mnie w 100 procentach hybryda

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger