niedziela, 18 września 2016

Programy lojalnościowe.

Każdy korzysta choć z jednego takiego programu. Na rynku jest ich wiele. Jednak nie każdy jest godny polecenia i opłacalny. Przedstawię Wam kilka z których ja korzystam:

  • Tesco club card - wg mnie jeden z najlepszych, choć nie każdym zw łasza małym mieście jest Tesco. Zakładanie karty jest bardzo proste, wystarczy wypełnić formularz na stronie. I czekamy na kartę. (Dostajemy 1 dużą i 2 małe, dla wygody korzystam tylko z małej przypiętej do kluczy) Za każde wydane 2 zł dostajemy 1 punkt. Raz na trzy miesiące dostajemy wyciąg z podsumowaniem oraz z rabatami. Jest to np. 4 zł mniej za wydane 40 zł, 3 zł mniej bez ograniczenia cenowego, extra 100 punktów za 1 grosz i wiele innych bardzo ciekawych promocji.
  • Karta Ikea - bardzo przydatna gdy lubimy zmieniać nasze wnętrza dość często. Ale nie tylko. W restauracji mamy darmową kawę, niektóre dania tańsze. Z racji tego, że Ikea jest 10 min od szkoły (a ktoś nie umie układać planu) w poniedziałki mam 1 godzinę przerwy, więc jadę na obiad+kawę.
  • Karta Lifestyle - można dużo taniej kupić kosmetyki. a wydane 5 zł mamy 1 punkt, co potem możemy wymienić na produkty z Super-Pharm
  • Pay back - zwrot pieniędzy za zakupy w określonych sklepach. Mam kartę, ale jej nie używam. ( jeśli chodzi o sklepy internetowe to polecam stronę Qassa lub cashbackrabat, inne sposoby zarabiania w Internecie )
  • Skarbonka Auchan - kolejna karta, której nie używam. Jest mi kompletnie zbędna, mimo, że robię czasem zakupy w Auchan, ale nigdy nie mam tej karty przy sobie. 
Wydaję mi się że nie mam dużo kart. mogłaby mieć więcej  i portfel nie zapinający się, ale po co? Skoro i z nich bym nie korzystała. Może Wy znacie jakieś godne polecenia , który korzystacie?  

3 komentarze:

  1. Ojej, ja w takim razie jestem kartoholiczką :D Mam do Yves Rocher, Sephory, Douglasa, Home&you, orlen, piotr i paweł, empik, pay back... I jeszcze wiele innych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam z kart, można mieć z nich wiele korzyści ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kartę Orsay i miałam kartę hebe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger