niedziela, 7 sierpnia 2016

Mini denko lipiec 2016

 Powoli zaczynam zużywać kosmetyki. W ostatnim miesiącu tylko 6 trafiło do kosza. W moim przypadku to i tak dużo.
Olej arganowy - używałam do twarzy i do włosów, jednak nic specjalnego nie zrobił. Pora przetestować olej inny lub z innej firmy.

Tonik Head&shoulders - dość długo był w mojej kosmetyczce, więc pora to wyrzucić.

Tonik Oriflame - bardzo dobry produkt, myślę że do niego kiedyś wrócę.

Perfumy Katy Perry - jeden z moich ulubionych zapachów.

Perfumy c-thru - lekki orzeźwiający zapach, jednak nie jest on moim ulubionym.

Mascara Bell - jak za tą cenę produkt bardzo dobrze się spisywał, był wydajny.

To już koniec mojego denko. Mam nadzieję że w następnym miesiącu więcej kosmetyków wyląduje w koszu.

3 komentarze:

  1. zaintrygowal mnie ten tonik head & shouders :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz z Bell kiedyś miałam i miło go wspominam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger