niedziela, 19 czerwca 2016

Ile kosztuje moja twarz?

Dziś małe podsumowanie moich zbiorów kosmetycznych, czyli ile tak naprawdę kosztują wszystkie moje kosmetyki do makijażu. Zaczniemy od tego co mam najwiecej czyli makijażu twarzy. ( wszystkie ceny są orientacyjne, cena może różnić się nieznacznie w zależności od sklepu)


  • Affinimat Maybelline ok 20 zł 
  • Lirene fluid matujący ok 10 zł
  • Bielenda make up cover ok 18 zł
  • Krem bb Garnier ok 15 zł
  • Lirene magic make up ok 30 zł
  • Róż Bebeauty ok 10 zł
  • Baza pod makijaż ok 20 zł
  • Puder Isana ok 9 zł
Razem 132 zł
Kolejna kategoria to produkty do ust.


  • Avon błyszczyk ok 15 zł
  • Essence ok 10 zł
  • Bell ok 10 zł
  • Lovely 2x ok 10 zł
  • Kulka Biedronka ok 5 zł
  • Błyszczyk Pierre Rene ok 11 zł
  • Bielenda masełko ok 10 zł
Razem 81 zł
Ostatnia kategoria i zarazem najmniejszą to oczy.

  • Baza pod cienie ok 20 zł
  • Kredka do brwi ok 15 zł
  • Kredka do oczu ok 20 zł
  • Tusz Bell ok 15 zł
Razem 70 zł
Podsumowując wszystkie moje produkty do makijażu są warte 283 zł. Spodziewałam się takiej kwoty. Nie sądzę, że jest to dużo. A ile wartą jest Twoja twarz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger