środa, 18 maja 2016

Recenzja krem bb Garnier light.

Krem bb z Garniera był pierwszym tego typu kosmetykiem którego używałam. Po nim testowałam inne, ale nie były tak dobre jak ten.
Dostępny jest praktycznie wszędzie nawet w biedronce za cenę do 20zł. Mam w kolorze light, ale nie jest on taki jasny jak nazwa wskazuje. Dostępny jest jeszcze odcień ciemniejszy, ale nawet w lato nie jestem tak opalona by go użyć.
Dla moich niedoskonałości nie daje mocnego krycie, ale przecież to nie jest podkład. Jest więc idealną bazą pod równie lekko kryjący podkład.
Przed nałożeniem można nałożyć krem, ale nie trzeba. Produkt sam w sobie jest nawilżający. Daje efekt rozświetlenia a w moim przypadku nawet święcenia. Dlatego dobrze byłoby go przypudrować. W takim przypadku produkt wygląda rewelacyjnie.
Utrzymuje się cały dzień, jeśli schodzi to delikatnie i widać to dopiero z bliska. Ma przyjemny dla nosa zapach co wprawia mnie rano w dobry humor już na resztę dnia.
Do zmywania nada się każdy produkt, płyn lub mleczko.
Czy kupię ponownie Tak
Moja ocena 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger