piątek, 12 lutego 2016

Odżywka Joanna Argan Oil.

Każda kobieta wie, że żeby nasze włosy były miękkie, lśniące i wszyscy nam ich zazdrościły trzeba o nie dbać i między innymi stosować odżywki.
Odżywki do włosów Joanna argan oil używam od około 2 miesięcy. Czy pomogła moim włosom? Nie.
Stosowałam ją od połowy długości włosów i w małej ilości i niestety moje włosy stały się tłuste do tego stopnia, że następnego dnia a nawet a kilka godzin je z powrotem myć. Dla porównania ja normalnie myję włosy co 3 a nawet 4 dni bez żadnych problemów. 
Jest dostępna w większości supermarketów i drogerii za cenę bardzo niską do 10 zł. 
Konsystencja jest lekko wodnista, ale nie spływa  włosów, zapach lekko wyczuwalny.
Zostało mi jeszcze ponad połowa i nie mam ochoty jej używać, pomimo, że moje włosy lubią olej arganowy. 
Jak dla mnie jest to kompletna porażka tej firmy. Czy kupię ponownie? Zdecydowanie nie. Moja ocena to 2/5 mniej się nie da. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger