sobota, 6 lutego 2016

Lirene kryjący fluid matujący z pudrowym wykończeniem.

Dziś opowiem Wam kilka słów na temat pokładu od Lirene, czyli kryjący fluid matujący z pudrowym wykończeniem.  Jest to edycja dla Biedronki, obecnie nieaktualna a szkoda. Nie wiem czy jest dostępny jeszcze w jakiś innych sklepach. Jego cena była bardzo niska około 15 max. 25 zł. Co dla mnie za takiej jakości podkład jest bardzo mało. Mam cerę normalną z tendencją do trądziku.
Jego konsystencja jest bardzo kremowa, gęsta. Zapach jest delikatny. Bez problemu rozprowadza się na twarzy nie tworząc smug ani innych niespodzianek. Gdy schodzi to cały a nie płatami. Trwałość to 8 godzin co dla podkładu nie jest wcale tak mało. Wykończenie jest matowe przez cały czas nawet bez pudru. Niestety przy 2 warstwach czuć, że się ma coś na twarzy. Mój odcień to 01 naturalny, czyli najjaśniejszy. Dla bladych cer raczej się nie nadaje. 1 warstwa jest idealna na co dzień, kryje male niedoskonałości, po 5-6 godzinach trzeba trochę poprawić. Pojemność standardowa czyli 30 ml. Podkład nie ma pompki, czyli musimy go wylewać, ale z racji konsystencji raczej wyściskać. Ze zmywaniem nie ma większych kłopotów. Nie zatyka porów, nie podkreśla suchych skórek. Jedynie czasem mam uczucie maski, ale to pewnie dlatego, że krycie ma bardzo duże.
Moja ocena 4,5/5
Na koniec zdjęcia bez podkładu 1 warstwa i 2 warstwy.
bez podkładu

1 warstwa

2 warstwy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger