niedziela, 28 lutego 2016

dwa miesiące za mną

Dwa miesiące za mną, czyli realizacja postanowienia noworocznego odchudzania
Jak mi poszło w tym miesiącu?
Myślę, że dobrze ćwiczyłam więcej niż w styczniu, lepiej się odżywiałam. ogólnie czuję się lepiej.
Co ćwiczyłam? 
  • skakanka niby zwykła zabawa w dzieciństwie, ale naprawdę daje mocny wycisk. Skaczę dziennie nie mnie niż 1000, po 100 przerwa 15-30 sekund przerwy. 
  • Krzesełko  bardzo dobre ćwiczenia na nogi, na razie po 2-3 minuty więcej nie daje rady 

   Tylko 2 ćwiczenia wykonywałam w tym miesiącu, ale tylko dlatego, że nie miałam czasu. W marcu mam zamiar kontynuować skakankę i krzesełko i może jakieś dodatkowe ćwiczenia
I na koniec moje wymiary ( niestety mój aparat odmawia posłuszeństwa i nie mogę zrobić zdjęć ).
  • biust 86 cm ( - 1 cm )
  • talia 67 cm ( tyle samo co przed miesiącem )
  • pupa 98 cm ( -1 cm )
  • udo 58 cm (tyle samo )
  • waga 60 kg ( tyle samo )
  • wzrost 160 cm 

2 komentarze:

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger