niedziela, 3 stycznia 2016

2016 plany i postanowienia.

Jak każdy z nas na nadchodzący rok mam jakieś tam swoje postanowienia oraz plany. Niektóre są oczywiste i banalne, ale możliwe do spełnienia tak by za rok mieć poczucie spełnienia, że chociaż połowa z nich się spełniła.

  1. Być szczęśliwym. Niby proste,ale większość z nas o tym zapomina. W najbliższym czasie ma zamiar cieszyć się nawet z bardzo drobnych rzeczy. Poza tym osoby szczęśliwe są lepiej odbierane prze inne osoby.
  2. Być bardziej otwarta osobą. Jestem nieśmiała, ale próbuje z tym walczyć Już widzę jakieś postępy. Mam nadzieję, że dam radę bardziej się otworzyć.
  3. Imstagram Ostatnio go zaniedbałam. Mam zamiar dodawać więcej zdjęć oraz realnym cel to 200 followersów do końca roku mam nadzieje, że dam radę. 
  4. Kupno nowego telefonu. Na razie używam Sony  Xperia e3. Jest w opłakanym stanie oraz już mi się znudził. Słyszałam, że we wrześniu będzie wypuszczony nowy Iphone 7 Nie wiem czy to plotka czy prawdą, ale może uda mi się uzbierać na niego pieniądze a jak nie to 6s jako plan b. 
  5. Odchudzanie. Nie jest grubą osoba,ale źle się czuje w swoim ciele. Myślę, że 10 kg mniej byłoby lepiej. Niby to nie dużo, ale zobaczymy czy dam rade gdyż nie jest osoba wytrwałą.
  6. Ostatni cel to zdanie prawa jazdy oraz kupno samochodu. Co nieco na temat jazdy  wiem, więc z tym problemu raczej nie będzie, ale zakup samochodu już trochę gorzej. Nie musi być nowy, wystarczy by jeździł i mało palił.   
To już wszystkie moje plany na 2016 roku, nie jest ich dużo. Mam nadzieje, że chociaż połowa z nich uda mi się zrealizować.

2 komentarze:

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger