środa, 30 grudnia 2015

Ulubieńcy grudzień

Grudzień bardo szybko minął. Nie zdążyłam się zorientować a to już koniec roku 2015. W tym miesiącu jest tylko 3 ulubieńców.


 Jednym z nich są kolory na paznokciach, a mianowicie 022 Semilac oraz na palcu serdecznym z 390 Miss sporty.Mimo, że jest zima nie przeszkadza mi to w noszeniu pastelowych kolorów. Takie paznokcie przypominają mi o wakacjach.
  Najlepszy zapach ever. Perfumy Killer Queen od Katy Perry. Jest to bardziej woda perfumowana, ale nie przeszkadza mi to. Zapach utrzymuje się pół dniach więc nie  jest źle. Wszyscy się pytają co to za zapach. Jest bardzo słodki. Nutami głowy są Śliwka, bergamotka i leśne owoce; nutami serca są jaśmin wielkolistny, plumeria i celozja; nutami bazy są pralina, drewno kaszmirowe i paczula.




Coś dla ust czyli błyszczyko pomadka od Bell. Niestety nie znam nr bo jest dość stary zakup. Obłędnie pachnie czekoladą. Na ustach nie jest aż tak mocny jak w opakowaniu. Jego minus to lekkie wysuszenie ust ale dobra pomadka nawilżająca na noc i jest ok. Następny minus to, że nasze zęby stają się żółte. /i tak nie lubię uśmiechać się zębami, więc dla mnie nie stanowi większego problemu.
  


1 komentarz:

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger