środa, 4 listopada 2015

Kosmetyki z Biedronki

Dziś opowiem Wam o kosmetykach dostępnych  w sieci sklepów Biedronka. Czy zawsze trzeba płacić dużo pieniędzy a kosmetyki? Czy zawsze tanie znaczy złe?


  • Bebeauty mleczko do demakijażu
 Mleczko do demakijażu znajduje się w każdej łazience kobiety. jest niezbędny jak paliwo do samochodu. Świetnie zmywa makijaż twarzy, z oczami radzi sobie nieco gorzej, ale daje rade. Czasami podrażnia oczy. Na drugim miejscu w składzie ma parafinę, więc trochę kiepsko. Kosztuje tylko około 5 zł za 200 ml, wiec po co przepłacać.
Moja ocena 4,5/5

  • Lirene fluid kryjący, matujący z pudrowym wykończeniem 
Podkład najjaśniejszy, ale do jasnych nie należy dla mnie idealny na okres koniec lata początek jesieni, na zimę dużo za ciemny. Ma bardzo słabe krycie. Trwałość tez jest nie zadowalająca - około 4 godzin. Jednak cena jest niska, nawet bardzo niska jak na podkład - 15 zł.
Moja ocena 2,5/5

  •  Serum Gold Essece
Serum posiada lekko lejącą konsystencje, szybko się wchłania. Niestety po chwili mam wrażenie bardzo wysuszonej skóry, jakbym nic nie nakładała. mimo małej pojemności ( jak na serum normalnej ) starcza na bardzo dużo użyć. Jego cena w promocji to tylko 3 zł. Po dłuższym stosowaniu widać różnice - skóra wydaje się być bardziej nawilżona.
Moja ocena 4/5

  •     Tusz do rzęs Bebeauty
Tusz ten kupiłam dosyć dawno i nie jestem pewna czy jest jeszcze dostępny w sprzedaży. Tusz o właściwościach wydłużających- bardzo dobrze było to widać. Nie osypywał się, starczył na bardzo długo. Jego opakowanie pozostawia wiele do życzenia, nie widać już nazwy ani żadnych napisów.
Moja ocena 4/5

  •     Róż do policzków Bebeauty
Róż w płynnej konsystencji, o bardzo słabej pigmentacji. Trzeba bardzo dużo go użyć by był jakiś efekt. Jego trwałość też nie jest powalająca kilka godzin to max. Cena do dużych też pewnie nie należała.
Moja ocena 3/5

   Zdarza się że kosmetyki tanie są dobre. Jednak cena idzie z jakością. Niska cena = niska jakość kosmetyków. Zawsze znajdą się wyjątki. Lecz to tylko wyjątki.

1 komentarz:

  1. Z BeBeauty wolę płyn micelarny, mleczka się u mnie nie sprawdzają niestety.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger