piątek, 22 stycznia 2016

Czy mam dużo kosmetyków?

Czy mam dużo kosmetyków? Wydaje mi się, że nie. Kiedy patrze na "kolekcje" innych kobiet np. na Youtube mam wrażenie, że w Rossmanie lub Naturze jest ich mniej.W kilku zdaniach opisze Wam kosmetyki jakie ja mam.

  Swoje kosmetyki przechowuje w pudełkach po Beglossy. Podzielone są na 5 części.

 Pierwsza z nich to kosmetyki, do makijażu oraz demakijażu. Największa ilość to produkty do ust: błyszczyki, szminki 7 sztuk, oraz podkłady 5. Reszta to pojedyncze rzeczy: tusz, baza pod podkład, kredka do brwi, eyeliner, róż, 2 korektory, 2 pędzle, płatki kosmetyczne oraz gumki do włosów w pojemniku, płyn do demakijażu oraz krem do twarzy.

 Druga część już rzadziej używana zawiera kilka filtrów, rajstopy w sprayu, 2 toniki do włosów, żel do zmywania makijażu ( nie sprawdza się ) orej arganowy do włosów, maść cynkowa, produkt na kurzajki ( na wszelki wypadek).

Trzecia część to szczotka do włosów Tangle Teezer, szczoteczka do zębów, żyletka, balsam do ciała oraz jakie mniejsze rzeczy, których nie mam gdzie przetrzymywać jak np sznurówki.

Czwarta część to wszystko do paznokci: lakiery hybrydowe oraz do pół hybryd,zmywacz do paznokci, odzywka oraz akcesoria w zamykanym etui.
Piata część znajduje się pod rzeczami do paznokci: są tam zapasy płatków kosmetycznych, żyletek czy podpasek.
Szampon, żel pod prysznic oraz odżywka znajdują się pod prysznicem.

To już wszystkie kosmetyki jakie mam. Nie jest ich dużo. Staram się kupować nowe rzeczy, gdy coś zużyję.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger