czwartek, 17 sierpnia 2017

Recenzja Wibo Diamond Skin

Sypki puder do twarzy z kolagenem. Stanowi doskonałe i jedwabiste wykończenie makijażu, rozświetla i wygładza. Dzięki zawartości kolagenu pielęgnuje i nawilża skórę sprawiając, że jest ona gładka i świeża.



Kupiony przez przypadek na promocji w Rossmannie za cenę ok 10 zł. Opakowanie zawiera 5,5 g produktu. Nie jest to dużo zwłaszcza, że puder dość często sam się wysypuje podczas odkręcania. Zabezpieczony jest folią, więc mamy pewność, że nikt wcześniej go nie używał. Nie ma puszka ani gąbeczki.  Jest drobno zmielony, niestety zawiera drobinki. Kolor jest pomarańczowy, jeśli jest bladą osobą nawet na niego spoglądaj. Nakładanie go razem z rozświetlaczem nie jest dobrym pomysłem, chyba że chcemy świecić jak bombka choinkowa. Stanowi idealne wykończenie makijażu wieczornego. Bez problemu utrzymuje się cały dzień lub noc ok 8-10 godzin. Źle znosi dokładanie kolejnych warstw. Na zdjęciach lub nagraniach dobrze rozświetla cerę bez nachalnego świecenia (chyba że nie użyjemy wcześniej nic matującego). Dobrze zgrywa się z makijażem, nie podkreśla suchy skórek. Jeśli masz suchą lub normalną skórę będzie idealny. 
Zawsze stosowałam puder matujący i Wibo Diamond Skin jest moim pierwszym produktem rozświetlającym. Nadal nie jestem przekonana do tego rodzaju produktu na co dzień. Na pewno go będę używać do wieczornego makijażu, czyli bardzo rzadko.  



3 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad tym pudrem, bo korzystałam już z trzech od wibo i byłam zadowolona. Informacja o kolorze skutecznie jednak wybiła mi z głowy ten pomysł, jako że jestem bladziochem :P No i kocham rozświetlacze, a co za dużo... ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety kolor pomaranczy i jeszcze drobinki skutecznie mnie odstraszaja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenię sobie marki, które swoje kosmetyki zabezpieczają folią. Bardzo żałuję, że niektóre marki o tym zapominają :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger