czwartek, 6 lipca 2017

Zamówienie Showroomprive


Nie wiem czy znacie sklep internetowy Showroomprive, ale ja Wam go nie polecam. Rzeczy podzielone są na tzw. kampanie. Co mnie bardzo zaskoczyło kampanii nie można łączyć. Jeśli tak zrobimy będziemy mieć dwa zamówienia oraz będziemy musiały zapłacić podwójnie za przesyłkę. A nie jest to tania rzecz aż 15 zł. Przy każdym zamówieniu jest podana data kiedy przesyłka powinna do nas być dostarczona. Nie są to krótkie terminy. Moje zamówienie szło równo miesiąc. A oto co było w paczce.

Depilator Muhler - jakie było moje zdziwienie gdy wyjęłam go z opakowania i okazało się, że jest porysowany i to dość mocno.
Pierwsze wrażenie nie było zbyt pozytywne. Drugie również. Ładowałam go całą noc a następne chciałam wydepilować sobie nogi. Nic z tego. Mimo, że nie miałam bardzo krótkich włosków to nie poradził sobie z nimi. Część wyrywał cześć omijał i cały czas musiałam robić poprawki. A najlepsze na koniec. Nie zdążyłam dokładnie wydepilować jednej nogi a konkretnie łydki a bateria padła.

Także jeśli zobaczycie reklamę Showroomprive i zachęcicie się hasłem -70% i tym podobnymi bądźcie ostrożne. Ja Wam nie polecam tego sklepu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger