poniedziałek, 3 lipca 2017

Wibo Growing Lashes

Maskara najnowszej generacji, stymulująca wzrost rzęs, z innowacyjną szczoteczką.
– pogrubiający i wydłużający tusz do rzęs;
– posiada właściwości zapobiegające obumieraniu mieszków włosowych;
– stymuluje intensywny wzrost rzęs.

Growing Lashes Stimulator, to maskara która pielęgnuje i odżywia rzęsy, a jednocześnie stymuluje ich wzrost, dzięki czemu zapewnia ich ekstremalne wydłużenie.

Pomalowane rzęsy to część makijażu bez której nie wychodzę z domu. Niestety nie znalazłam jeszcze idealnego kosmetyku który spełni moje oczekiwania. Maskara Wibo Growing Lashes również ich nie spełnia.
Tusz posiada dość nietypową szczoteczkę. Jest mała i ma krótkie włoski. Pozwala to na dokładne pomalowanie dolnych rzęs. Do górny jest jak dla mnie zbyt mała. Dodatkowo nabiera małą ilość produktu i żeby górne rzęsy wyglądały ok trzeba kilka warstw. Jeśli chcemy nałożyć kolejną warstwę na wyschnięty już tusz nie obejdzie się bez sklejenia. Nie zauważyłam wzrostu rzęs. Tusz dość szybko wysycha, już po miesiącu nadaje się do wyrzucenia. 
Jego plusem jest nie osypywanie się oraz długie utrzymywanie się, nawet cały dzień bez poprawek. Więcej plusów nie pamiętam. 
Biorąc pod uwagę cenę jak i dostępność tusze będzie idealny dla osób młodych i zaczynających swoją przygodę z makijażem. Dla osób starszych i bardziej wymagających nie będzie odpowiedni. 

1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś. Szczoteczka idealna do moich dolnych rzęs ;) Ale niestety zbyt szybko wysychał. Jednak wolę te z Eveline.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger