czwartek, 22 czerwca 2017

Oral B Genius 9000 #poprostugenius


Używając elektrycznej szczoteczki do zębów Oral-B GENIUS 9000 zapewnisz Twoim zębom ponadprzeciętne czyszczenie. Ta wysoce zaawansowana technologicznie szczoteczka do zębów posiada okrągłą końcówkę zainspirowaną profesjonalnym sprzętem dentystycznym. Dokładnie otacza ona każdy ząb i wykonuje ruchy oscylacyjne, rotacyjne oraz pulsacyjne, aby usuwać do 100% więcej płytki nazębnej w porównaniu ze zwykłą szczoteczką manualną.


Dzięki stronie Everydayme  mam możliwość przetestowania elektrycznej szczoteczki Oral B Genius 9000. Jestem bardzo z niej zadowolona co nie oznacza, że nie ma żadnych minusów.

W opakowaniu znalazłam ładowarkę, etui z funkcją ładowania, 4 końcówki, instrukcje, gwarancje i oczywiście szczoteczkę. Czas pełnego ładowania to około 12 godzin co wystarczy na 2 tygodnie szczotkowania zębów. Można pobrać specjalną aplikację która umożliwia kontrolowanie czasu jak i systematyczności naszego mycia zębów.
Szczoteczka jest w kolorze białym a końcówki zakładany w wcisk co trwa mniej niż sekundę. Szczoteczka posiada timer oraz czujnik nacisku, który informuje nas gdy zbyt mocno szczotkujemy zęby.
Szczoteczka posiada 6 możliwości mycia: klasyczny, masaż dziąseł, delikatny, wybielający, doczyszczający, mycie języka. Na pewno każdy znajdzie odpowiedni dla siebie.Każdy tryb bardzo dokładnie czyści płytkę nazębną i daje efekt świeżości.
Etui pomieści szczoteczkę jak i dwie końcówki. Niestety łatwo się brudzi oraz rysuje. Jest bardzo przydatne w podróży. Mamy pewność, że żadne bakterie nie dostaną się tam gdzie nie powinny.
Co prawda cena jest wysoka, ale można mieć jedną szczoteczkę a każdy z domowników swoją końcówkę i wtedy już nie wychodzi tak drogo.
A wy używanie manualnej, elektrycznej czy może sonicznej szczoteczki?

3 komentarze:

  1. Również testuję Oral-B Genius 9000 i jestem zachwycana. Fajny wygląd, mnóstwo gadżetów i funkcjonalność na najwyższym poziomie. Szczególnie podoba mi się czujnik nacisku oraz przenośne etui z ładowarką, które wypróbuje przy najbliższym wyjeździe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to etui z ładowarką! Niesamowite, ile zabawy można mieć z mycia zębów z ta śmieszna apką. Dobrze, że mam urlop i czas, by się nią bawić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też załapałam się na testowanie. Szczoteczka jest bardzo fajna, przez te wszystkie gadżety zainteresował się nią nawet mój chłopak, który nie do tej pory używał tylko zwykłej szczoteczki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger