środa, 17 maja 2017

Promocja Rossmann 2+2 maj 2017

Znalezione obrazy dla zapytania rossmann
W ostatnim czasie dość często mówi się o promocji w Rossmannie -49% lub jak to woli -55%. Nie zawsze są to pozytywne opinie. Ważne, że jest głośno. O tym co ja sądzę a takic promocjach pisałam tutaj jak również tutaj.

W dniach 20-30 maja odbędzie nowa promocja 2+2 na produkty pielęgnacyjne. Data nie jest przypadkowa - Dzień Matki (również moje urodziny). O dziwo skorzystam z tej promocji, ale nie wiem dokładnie jakie produkty kupię. Rossmann w moim mieście nie jest zbytnio popularnym sklepem (nie wiem dlaczego). W trakcie promocji na kolorówkę nie było tłumów, przepychanek, kolejek do kasy, a nie mieszkam w bardzo małym mieście.

Żeby móc brać udział w promocji trzeba mieć zainstalowaną aplikacje Rossmanna. Większość ma taką możliwość, ale są osoby starsze, które również chciały skorzystać z promocji.
Kolejny "haczyk", (a może ułatwienie) to t, że z promocji można skorzystać tylko raz. Więc teoretycznie nie powinno być pustek na półkach. Ale zobaczymy co przyniesie czas.

Planujecie kupić coś w promocji? Jeśli tak, napisz w komentarzu, może się skuszę.

P. S. Tak, jestem sceptycznie nastawiona do firmy Rossmann.

1 komentarz:

  1. Ja jedynie kupiłam zapas maseczek w saszetkach ;) Poza tym chciałabym kupić kremy Miya, ale w żadnym z pobliskich Rossmannów nie mogę ich dostać :( Z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger