poniedziałek, 22 maja 2017

Cu kupiłam na promocji w Rossmannie?


Od 20 maja w Rossmannie trwa promocja 2+2 i jest dostępna tylko dla posiadaczy aplikacji. Można skorzystać z niej tylko raz. W Rossmannie byłam kilka minut po otwarciu. Nie było tłumów. W całym sklepie było max 6 klientów, co mnie bardzo zdziwiło. Miałam spokój i czas na wybranie odpowiednich kosmetyków. Pomocna była również Pani pracująca w sklepie. A oto co kupiłam:

  • Isana Anti-Pickle Serum
  • Ziaja liście manuka krem nawilżający
  • Ziaja naturalny oliwkowy odżywczy krem pod oczy (dla mamy)
  • Alterra olejek do twarzy (dla mamy)
Jednak zakupów w Rossmannie nie wspominam mile i na pewno nie wybiorę się tam ponownie (chyba, że będzie kolejna promocja na kosmetyki pielęgnacyjne). Pani, która w tym czasie powinna być przy kasie chodziła po sklepie i widząc mnie stojąca przy kasie z wielkim niezadowoleniem przyszła. Szybko obsłużyła, gdybym sama nie pokazała aplikacji nie miałabym rabatu, miała problemy z wydaniem reszty ( rachunek wyniósł ok. 36-38 zł a dałam 40 zł). Zanim zabrałam rzeczy i resztę Pani szybko zaczęła skanować kolejnego klienta. Ogólnie nie narzekam na osoby pracujące w tego typu sklepach, ale ta Pani bardzo mnie wkurzyła.
Przez takie sytuacje nie kupuję w Rossmannie oraz przez zawyżanie cen o czym pisałam tutaj.
A wy skorzystaliście z promocji? Pochwalcie w komentarzach.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger