wtorek, 18 kwietnia 2017

Rossmann -55% promocja

Od czwartku 20 kwietnia będzie najbardziej pożądana promocja w Rossmannie. Wszystkie kosmetyki kolorowe przecenione o aż 29%, a jeśli zapisałaś sie do specjalnego klubu to -55%  Czy ja coś kupię? Zapraszam poniżej. 
Znalezione obrazy dla zapytania rossmann
W okresie trwania promocji będę omijać szerokim łukiem Rossmann. Będą tłumy dziewczyn przepychające się 'bijące sie" o kosmetyki, które tak naprawdę nie będą tańsze. W każdej chwili w interncie można kupić kosmetyki tańsze, czasami nawet w cenie niższej niż na promocji -49% 

Zobacz tutaj moje subiektywne zestawienie cen Rossmanna oraz tych dostępnych w internecie. Kolejnym minusem promocji Rossmanowej jest duże prawdopodobieństwo kupienia "obmacanych" kosmetyków, nie wiemy również kiedy zostało otwarte opakowanie. Nie często, ale zdarzają się przypadki przeterminowanych rzeczy. 

Kiedyś kupowałam na takich promocjach, teraz nie mam takiej potrzeby. Raz na 2/3 miesiące robię większe zakupy w intenecie. Nie podaje konkretnych stron, bo (prawie) zawsze jest inna. Pytam sie koleżanek czy nie chcą czegoś zamówić. 

Oczywiście nie jest tak, że całkowicie omijam Rossmann. Isana jest jedyna marką którą warto zakupić. Jest tania, dobra i najważniejsze warta swojej ceny. 

Na blogach jest masa wpisów typu "co kupić na promocji w Rossmannie?" Większość proponuje kupić wszystko na zapas, bo jest tańsze. Ale czy to jest dobre rozwiązanie? Według mnie nie, ale każdy robi jak chce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczne recenzje , Blogger