piątek, 31 marca 2017

Zarabianie w Internecie.

Czy w Internecie można zarobić? Tak, ale nie są to wysokie zarobki. Dla mnie jest to praca dodatkowa, łatwa i przyjemna. Dziś polecę Wam kilka stron godnych zaufania wg mnie.

Cashbackrabat
Strona jest idealny dla osób robiących zakupy na stronach internetowych. Dodatkowo można klikać w e-maile, grać, czasem są ankiety.

Greenpanthera
Zarabia się w dolarach, mnóstwo ankiet nawet 5 dziennie. Łatwo zarobić 30 dolarów do minimalnej wypłaty.

Bo-Panel
Tu wystarczy wypełniać ankiety i tyle. Nic więcej. Jedyny minus tej strony to częstotliwość tych ankiet w tygodniu możesz dostać kilka by potem nie dostać nic przez miesiąc.

Zdjęcie może nie wyraźne, ale można zauważyć że pierwsze 32 zł już mam zarobione.

Kolejna to Mypanelbase
Ankiety, ale bardzo rzadko, płatność PayPal


Qassa
Tym razem coś innego czyli klikanie reklamy. Jednak więcej można zarobić za cashback z różnych sklepów internetowych. ( ja zazwyczaj o tym zapominam więc mało zarabiam) Dodatkowo można grać w bingo i gry.

Tutaj tylko ankiety, 1 punkt to 0,1zł a wypłata przy uzyskaniu 500 pkt. Jedna ankieta to około 20 pkt. średnio 1 na tydzień.

Tylko ankiety, płatność PayPal. Na razie tylko 2 zł, bo zaczęłam od lipca.


Ankiety, jak również możliwość innych akcji typu testowanie produktów ( ale to rzadko).

Ankiety, brak wypłaty w formie pieniężnej tylko rzeczowej. 

Wypełnianie ankiet, bardzo szybko można zdobyć minimalna ilość punktów do wypłaty.
To już chyba wszystkie strony z których korzystam i są godne polecenia. 

Ankiety, za które dość szybko uzyskamy próg wypłaty, czyli 50 zł.



3 komentarze:

  1. Kiedyś z ciekawości bawiłam się w takie ankiety, ale po czasie zabrakło mi motywacji i ochoty na wypełnianie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam nigdy z takich stron, nie wiem czy starczyłoby mi na to czasu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystam... Nie wiedzieć czemu zawsze mam wrażenie, że mam do czynienia z wyzyskiem :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger