piątek, 31 marca 2017

Zalando #wiosnazzalando #zalandostyle,

Zalando, czy jest jakaś osoba która nie zna tego sklepu? Szczerze wątpię. Dzięki projektowi Trnd  ja oraz 3000 innych ambasadorów mogliśmy poznać bardziej sklep Zalando. W przesyłce znalazłam:

  • karta podarunkowa o wartości 100 zł do wykorzystania dla mnie. Udało mi się znaleźć idealne białe buty
Strój z wykorzystaniem tych butów
  • 5 zniżek 20% za zakupy za minimum 200 zł.
  • przewodnik projektu
  • torba na zakupy z logo Zalando, dla mnie dobra nawet na co dzień
Na Zalando każdy znajdzie coś dla siebie. Bluzki, sukienki, buty, biżuteria i wiele więcej. Jeśli boisz zamawiać się przez internet to z Zalando nie ma problemu ze zwrotem oraz wymianą, które są za darmo. Wysyłka jest również darmowa wg strony jest od 3 do 5 dni, ale do mnie moje buty trawiły w ciągu 2 dni roboczych. Niestety nie opcji wybrania dostawy, jest tylko FedEx.




2 komentarze:

  1. Gratulacje :) Również dostałam się do projektu i też wydałam na buty, Zalando to całkiem fajny sklep ale jak dla mnie ma parę wad np. mimo dużej ilości marek nie ma różnorodności. Ankieta wypełniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie a jak coś się podoba to nie ma rozmiaru.

      Usuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger