środa, 1 lutego 2017

Ulubieńcy stycznia 2017

Początek roku nas zaskoczył, a właściwie zima - mróz, śnieg. Ja mam nadzieję że to tylko chwilowa pogoda i niedługo powita nas słońce. Dzis o ulubieńcach tego mroznego miesiąca. Nie ma ich dużo, gdyż nic ciekawego nie odkryłam.

Cetaphil baby miniaturka żelu- co z tego że dla dzieci? Myje, jest delikatny, ładnie pachnie. Mam zamiar kupić pełen produkt.
Eveline extra softbio - dobrze nawilża, zostawia na ustach bardzo ładny błysk. Ma delikatny smak/zapach. Utrzymuje się na ustach do 2 godzin.
Semilac White Strong - jest to moja ulubiona marka lakierów hybrydowych. Ten kolor to idealna biel. Na paznokciach utrzymuje się do zmycia, czyli czasem nawet do 3 tygodni.

A jacy są wasi ulubieńcy ?

1 komentarz:

  1. Eveline extra Softbio to jeden z dwóch moich ukochanych balsamów. Ja uwielbiam jeszcze Tisane w słoiczku, nawilża rewelacyjnie :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://lipstickhills.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger