niedziela, 22 stycznia 2017

Wibo Million Dollar Lips nr 3.

Czy można kupić tanią i trwałą pomadka do ust? Oto ona Million Dollar Lips. Odcień jaki ja posiadam to nr 3. Jest to idealne dla mnie połączenie różu i czerwieni. Kolor jest intensywny i najważniejsze bardzo trwały. Aplikator jest standardowy w formie gąbeczki i nabiera małą ilość produktu. Dla pełnego krycia potrzebne są 2 cienkie warstwy. Efekt jest matowy.
Na ustach wytrzymuje kilka godzin lub cały dzień, ale z małymi poprawkami. Zjada się od środka, co nie wygląda estetycznie. Jest wyczuwalne, ale po chwili są się do tego przyzwyczaić. Nie jest to jakiś duży dyskomfort.
Całując kogoś nie zostawimy śladu, chyba ze zrobimy to zaraz po nałożeniu. Później jest to bardzo trudne do wykonania. 
Żeby usunąć kolor z ust nie wystarczy zwykły, najtańszy płyn do demakijażu. Używam Tołpy i trzeba poświęcić chwilę na dokładne zmycie.
Jest to najlepsza tania i ogólnodostępna pomadka. Niestety jej gama kolorystyczna jest uboga. Jeśli chcecie wypróbować coś nowego - polecam Wibo Million Dollar Lips, a na pewno będziesz zadowolona.

3 komentarze:

  1. I tak jestem na nie, wolę Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad kupieniem nr 1 ;) Swatche w internecie wyglądają zachęcająco, ale na mojej prawie białej cerze, o żółtej tonacji, zawsze wszystkie wyglądają zupełnie inaczej :D Jeszcze mam dodatkowo naturalnie dosyć ciemne usta, więc każdy kolor prezentuje się na nich inaczej niż u innych ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger