niedziela, 1 stycznia 2017

Postanowienia noworoczne.

Witam wszystkich w Nowym 2017 roku. Mam nadzieję że Was  sylwester był udany. Nowy rok więc pora na postanowienia. Wiem że i tak wszystkich nie wykonam, ale warto je mieć. A więc moje postanowienia na 2017 rok to:

  1. Najważniejsze być bardzie otwartym. Mieć lepszy kontak z rodziną ( a mam ja sporą ), znajomymi i może poznanie kolejnych.
  2. Dobrze odbyć praktyki oraz staż i być może zaczecie pracy.
  3. Lepsze wyniki w nauce.
  4. Nie wydawanie pieniędzy na nałogi (moim są zdrapki, wiem o tym, ale ciągle się lidze ze wygram większa kwotę ).
  5. Jedzenie mniej słodyczy.
  6. Picie więcej wody.
  7. Regularne ćwiczenia ( może siłownia albo zajęcia fitness ? ).
  8. "Zgubienie" 10 cm w tyłku.
To są postanowienia raczej realistyczne. Będę zadowolona gdy połowa zostanie wykonana.
A Wy macie postanowienia noworoczne czy jest to dla Was bez sensu?

4 komentarze:

  1. według mnie postanowienia mają sens, tym bardziej te, które mają szansę się spełnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postanowienia bez szans na spełnienie to bardziej marzenie a ono czasem się spełnia.

      Usuń
  2. Życzę wytrwałości w spełnianiu postanowień!
    Ja chyba nic nie będę planować

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam parę postanowień .Życzę aby twoje się spełniły.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger