środa, 4 stycznia 2017

BeBeauty chusteczki do zmywania makijażu.

Do szybkiego lub awaryjnego zmywania makijażu idealne są chusteczki. Dziś o jednych z nich dostępnych w biedronce czyli BeBeauty.
Ich cena jest bardzo niska 3,5 zł. W opakowaniu znajdziemy 25 lub 20 sztuk w zależności od rodzaju. Ja testowałam nawilżające i łagodne dla skóry.
Chusteczki nawilżające bez problemu zmywają każdy makijaż, nawet ładnie pachną. Pierwsza jest słabo nawilżona, wręcz sucha, ale kolejne nie mają już tego problemu. Opakowanie jest małe i poręczne. Wyjmują  się pojedynczo. Po użyciu czuć lekkie ściągnięcie, ale po chwili ono znika. Jestem z nich bardzo zadowolona, w przeciwieństwie do tych dla skóry wrażliwej. Pierwsza wrażenie jest  słabe. Zapach jest okropny, wręcz śmierdzący. W żadnym wypadku nie są one do skóry wrażliwej, mimo ze ja takiej nie mam po użyciu tych chusteczek twarz piekła mnie, czułam duże ściągnięcie. Okropieństwo. Nigdy więcej.
Gdybym kupiła pierwsze te do skóry wrażliwej, nie pokusiłabym się na zakup innego rodzaju. Czasem warto spróbować inny rodzaj danego kosmetyku, bo jak widać różnica może być ogromna.
Podsumowując polecam te chusteczki, ale szerokim łukiem omijajcie te do skóry wrażliwej.

3 komentarze:

  1. Bardzo rzadko używam takich chusteczek, jak już używam to takie dla dzieci :)
    W wolniej chwili zapraszam na mojego bloga na rozdanie kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś te niebieskie, były w porządku, ale jednak wolę tradycyjne płyny micelarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że ta firma ma chusteczki do demakijażu. Może kupie je na próbę bo do tej pory używałam tylko płynów .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger