piątek, 9 grudnia 2016

Zapach świat

Zapach kojarzony ze świętami to nie choinka. Zawsze była sztuczna. Więc może pomarańcze lub mandarynki? Też nie. Nie lubię ich. Pierogi, zupa, ryba? Nie, nigdy nie uczestniczyłam w gotowaniu. Może to dziwne, ale niebawidze zapachu jedzenia. A więc jaki zapach kojarzy mi się ze świętami? Zapach śniegu i zimna. Czy ktoś jeszcze zna ten zapach? Chyba nie, ale ja to uwielbiam choć ostatnio nie ma zimy na święta. Bardzo tego żałuje. Jest to też ulubiony zapach dzieciństwa.Jest on bardzo świeży, może trochę morski. Mimo, że nie lubię palić świec, gdy tylko znajdę idealny zapach śniegu i zimna to kupuję zapas.
A jaki jest twój ulubiony zapach kojarzony ze świętami?

6 komentarzy:

  1. Zapach świec cynamonowych/ciasteczkowych, zapach gotowanych wigilijnych potraw, zapach pieczonych ciasteczek i sernika oraz zapach mandarynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to zapach mandarynek i zimy... Kiedy w pokoju czuć tą przytulną ciepłą atmosferę, a za oknem pruszy śnieg, kiedy mróz szczypie w nos, a ja cieszę się, że płatki śniegu spadają na moje rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie kojarzę Świąt z zapachem choinki, bo i u mnie zawsze byłą sztuczna. Ale za to cynamon i mandarynki to po prostu kwintesencja Świąt ;) Szczerze mówiąc, nie chciałabym kojarzyć Bożego Narodzenia z zapachem zimy, bo tej pory roku nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem z tych osób, które wiedzą jak pachnie śnieg, mało tego ja go już czuję na kilka godzin przed opadem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czuję kilka godzin przed, ale deszcz.

      Usuń
  5. zdecydowanie zapach choinki i cynamonu kojarzy mi się najbardziej ze świętami ♥︎

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger