sobota, 3 grudnia 2016

Kocham zimę tag.

1. Ulubiony produkt do ust zimą.
Zwykły krem Nivea nałożony grubą warstwą na noc. Nie ma nic lepszego.

2.Ulubiony lakier do paznokci zimą.
Oczywiście Semilac. A kolor, nie mam ulubionego kocham wszystkie. 


3. Ulubiona świeca zimą.
Czy tylko ja nie pale świec? Nie czuje tego klimatu.

4. Ulubione perfumy/zapach zimą.
Nie ważna pora roku zawsze Katy Perry Killer Queen.


5. Ulubiony napój zimą.
Wszyscy pija herbatę, gorące napoje a ja odwrotnie, w zimę uwielbiam pic zimne napoje sczegolnie energetyki. 

6. Ulubiony dodatek zimą.
Rękawiczki. Mam ich duzo i zależności od stroju je zmieniam. 

7. Ulubiona fryzura na zimę.
Kitka schowana pod ogromny i ciepły kaptur.

8. Co najbardziej lubisz robić zimą
Gdy pada śnieg uwielbiam spacerować, nie przeszkadza mi zimno. A w domu uwielbiam oglądać filmy na YT, najlepiej podczas gorącej kąpieli.

9. Najładniejsze wspomnienie związane z zimą.
Ferie, sylwester i wyjazdy nad morze. Tak na morze, nawet nie wiecie jak zamarznięte ładnie wygląda. 

10. Ulubiony trend w modzie zimą
Duze szale i może to nie trend ale botki i wystający kawałek nogi, nie jest wtedy zimno

 To wszystkie pytania, a wy lubicie zimę? 




5 komentarzy:

  1. Ah, znowu hybrydy! Czyżby wszyscy oprócz mnie już je mieli? Chodzi za mną zestaw startowy już od jakiegoś czasu, ale wiem, że to nie jest jednorazowa inwestycja :D Podobno uzależnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zima ma swoje pozytywy i negatywy, jednak mimo wszystko nie mogę się doczekać aż spadnie trochę więcej śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger