środa, 7 grudnia 2016

Blogmas diy świąteczne

Dziś diy, czyli co zrobić z nieudanymi piernikami.
Prawie godzinę spędziłam robiąc pierniki. W sumie wyszło ich ponad sto. Wszystko było dobrze do momentu spróbowania. Po raz koejny przekonałam się, że gotowanie to nie moja bajka. Pierniki smakowały okropnie.
Wpadłam na znakomity pomysł. Igłą i nitką zrobiłam zawieszki. W taki sposób moja choinka będzie w większości ozdobiona piernikami. A znajomi czy rodzina do prezfow dostaną własnoręcznie zrobione ozdoby choinkowe. Oczywiście z kartką: nie do jedzenia.

4 komentarze:

  1. Moja siostra robiła kiedyś takie w szkole z masy solnej ;) A co do Twoich, ważne, że znalazłaś dla nich drugie zastosowanie :D Ja bym chyba na taki pomysł nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hah, ciekawy pomysł :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania zestawy kosmetyków:)
    www.womanfromforest.blogspot.com lub na www.facebook.com/WomanFromForest/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, pierniczki!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger