środa, 23 listopada 2016

Podsumowanie piękna jesienią.

To już koniec. Kilka tygodni, parę postów, Poznania nowych blogów, czyli podsumowanie akcji Piękna Jesienią.
Ostatnie posty było związane z jesienią oraz kosmetykami. Pielęgnacja, paznokcie, relaks i wiele innych. Kilka innych blogerek również pisało na ten sam temat, dzięki temu mogłam poznać nieznane mi dotąd blogi. 
Kilkanaście osób piszacuc na jeden temat. To może wydawać się nudne. Jednak nie było. Każda osoba inaczej to opisała i dodała wspaniałe zdjęcia. 
To niestety koniec. Mam nadzieję że będzie więcej akcji tego typu. Najbliższą to blogmas, który startuje 1 grudnia. 

6 komentarzy:

  1. Żałuję, że akcja dobiegła już końca jednak poznałam dzięki niej wiele ciekawych blogów, m.in. Twój, który obserwuję więc jak najbardziej ciesze się, że brałam udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie brałam udziału, ale posty z tej akcji czytałam chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skusiłam się na udział, bo miałam wątpliwości czy będę systematyczna we wpisach, jednak z przyjemnością czytałam tego typu wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już szykuję się na Blogmas, to dopiero wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brałam udział w niej i na prawdę była świetna ; ) na Blogmas też się szykuję powodzenia ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się bawiłam podczas tej akcji. Oby więcej takich było

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger