środa, 2 listopada 2016

Pielęgnacja twarzy.

Moja pielęgnacja twarzy jest prosta. Nie używam dużo kosmetyków. Moja cera jest normalna z tendencją do wyprysków.
Rano jak i wieczorem używam tego samego kremu z Ziaji.

Pojemność to 50 ml, ale jest bardzo wydajny i starcza mi na kilka miesięcy codziennego użytkowania. Jest gęsty i tłusty mimo to wchłania się bardzo szybko. Jest dobry pod makijaż.
krem pod oczy to również Ziaja kozie mleczko. Jest lekki, tani. Stosuje to rano jak i wieczorem. Nie potrzebuje dużego nawilżenia, wiec w yum mommencie jest dla mnie iealny.
Raz w tygodniu stosuje peeling, zazwyczaj emzymatyczny. Dzięki niemu moja skóra jest bardzo gładka, przyjemna w dotyku i ładnie wygląda.
Dodatkowo gdy mam jakieś niedoskonałości na noc stosuje maść cynkowa lub przepisana przez lekarza.
To już cala moja pieleganacja. Jest jej mało, ale wg mnie nie porzevuje więcej.

10 komentarzy:

  1. Ja odkąd mnie uczuliła ta wersja kremu Ziaji omijam ją z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalizm to lubię, ale niestety produkty Ziaja kochają mnie... Uczulać tak więc muszę podziękować.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś ten krem z ziaji, mile go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi z zasady Ziaja i Perfecta się nie sprawdzają, część nie robi nic, a część mnie krzywdzi :/ A i tak próbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ten krem z Ziaji, ale znacznie bardziej wole jego brata w białym słoiczku :) Ten krem z Ziaji kiedyś miałam i był ok :) Obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie lubię ziaje, ale tych kremów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty Ziaji do twarzy kompletnie się u mnie nie spisują :(

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam jakiegoś fajnego kremu do twarzy - może ten z Ziaji by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam kiedyś ten krem pod oczy, na rano jest spoko, na noc za słaby. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger