środa, 5 października 2016

Ulubieńcy wrzesień 2016.

We wrześniu zaczęła się szkoła. Mimo że to początek to pochłonęła dużo mojego czasu. Uzywanie kosmetykow ograniczylam tylko do podstatwowoych lub szybkich w stosowaniu. Dlatego ulubieńcy są tylko 4.
Lirene magic make up.
Uwielbiam ten podkład, ale mi się skończył. Na szczęście jest promocja w Rossmanie, więc jest duża szansa że znowu to kupię, jeśli będzie w jaśniejszy odcieniu. Ma bardzo dobre krycie a jednocześnie jest lekki. Na twarzy wygląda naturalnie.

Pomadka Bell
Kupiona w Biedronce jakiś czas temu, niestety nie wiem jaki to numer i czy jest dostepna. Jednak jej odcień to marzenie na jesień. Ciemna wiśnia, matowa, smak/zapach kakao. Czego chcieć więcej?

Semilac top matowy.
Moja miłość od niedawna, czyli matowe paznokcie. Dzięki niemu każdy lakier może być matowy. Wszystkie paznokcie w jednym kolorze a tylko jeden matowy to mój ostatni manicure.

Semilac 047 Pink Peach Miło
Koniec lata nieznaczy od razu ciemnych paznokci. U mnie ich nie znajdziecie. Delikatny róż. Nie rzucający się w oczy. Idealny do szkoły.

To wszyscy moi ulubieńcy. A jacy są Wasi ulubieńcy?

2 komentarze:

  1. U mnie pomadka Bell średnio się sprawdziła, ale ma fajną cenę :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger