niedziela, 30 października 2016

Ulubieńcy października 2016

Październik to nie jest mój ulubiony miesiąc. Jest zimno, pada deszcz jest pochmurno i ciągle ciemno.
Ale dziś nie o pogodzie tylko o ulubionych kosmetykach. Nie jest ich zbyt dużo.
 Ulubiony lakier na paznokciach to uwaga nie hybryda Semilac.  Jest to Miss sporty + top hybrydowy. Łączenie zwykłych lakierów z topem hybrydowym odkryłam niedawno ( klik) i jest to moje największe odkrycie kosmetyczne ostatnich miesięcy.

Ck błyszczyk. idealny na co dzień. Bardzo delikatny, nie rzucający się w oczy a zarazem bardzo trwały.

Lirene Shiny Touch. Róż + bronzer w jednym. Bardzo delikatny, trwały. Idealny do konturowania. Wygląda delikatnie, nie robi plam. Ma w sobie delikatne drobinki, widoczne z bliska ( bardzo bliska ).

To wszyscy moi ulubieńcy. Jest sama kolorówka, gdyż nie miałam ostatnio czasu na kupowanie nowych kosmetyków pielegnacyjnych. Postawiłam na te które sie u mnie spisywały.





1 komentarz:

  1. świetny jest ten puder a moim ulubieńcem tego miesiąca jest semi flash, ja osobiście robię hybrydy tradycyjnie jakoś boję się tak eksperymentować

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger