niedziela, 23 października 2016

Piękna jesienią. Ulubione szminki.

Nie lubię gdy nie mam pomalowanych ust. Czuję się jakoś dziwnie. Odpowiedni kolor może diametralniezmienić makijaż. Dziś o moich ulubionych kolorach.
Jesienią wybieram ciemne kolory lub lekkie błyszczyki. Moja pierwsza propozycja to Bell.
Numerka niestety nie znam. Zapach i smak jest czekoladowy co sprawia że jeszcze bardziej ja lubię
Kolor jest lekki wpadajacy w brąz. Niestety szybko znika z ust i je przesusza.
Essence colar calling. Jak dla mnie idealne połączenie różu i czerwieni. Pasuje zarówno do delikatnych makijazy jak i mocnieszy.
Jako ostatni błyszczyk Ck. Bardzo delikatny.lekko powiększający usta. Pasuje zawsze, nawet wtedy gdy nie mam ochoty na żaden makijaż. Nie czuć to na ustach.
To wszystkie moje ulubione usta na jesień. Są uniwersalne i pasują do każdego makijażu jak i każdego stroju.

5 komentarzy:

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger