niedziela, 2 października 2016

Denko wrzesień

To jest chyba największe ( jak narazie )denko. Dużo kolorowki. Czyli na promocji w Rossmannie można zaszaleć. Ale przejdźmy do szczegółów:

  • Semilac aceton 1 litr. Używany przez rok, tylko dlatego, że przez przypadek połowa mi się wylała. Następne będzie prawdopodobnie też opakowanie 1 litr, ale będę na niego uważać i zobaczymy na ile mi starczy.
  • Płatki kosmetyczne. Schodzi bardzo dużo, nie przywiązuje większe wagi do firmy, im taniej tym lepiej.
  • Pasta do zębów Colgate. Niby wybielajaca, ale nic takie nie zauważyłam. Jednak dobrze mi się jej uzywalo. 
  • Puder Isana. Bardzo przyjemny, ładnie matowi. W dodatku jest bardzo tani. Czego chcieć więcej?
  • Lirene Magic make up. Kolor idealny na lato. Ładnie kryje, wygląda naturalnie. Czasem pozostawia smugi przy nakladaniu, ale to taki mały minus do zniwelowania.
  • Krem bb Garnier. Bardzo lekki, idealny na lato. Skóra po nim się świeci, ale jest to bardzo ładny, naturalny efekt.
  • Affinitone. Wysusza skórę. Pozostawia mat, bardzo dobrze kryje. Dla mnie podkład na większe wyjścia.
  • Lirene podkład. Kupiony w Biedronce za parę złoty. Bardzo dobry, skóra po nałożeniu jest bardzo aksamitna, aż chce się jej dotykać.
  • Perfumy Playboy. Zapach kobiecy, utrzymuje się średnio.
  • Krem Ziaja oliwkowy. Nie mam zmarszczek, jego nawilżenie mi wystarcza. Tani, nie zajmuje dużo miejsca w kosmetyczce.
  • Tusz do rzęs Tkmaxx. Zuzyłam, ale dobry to on nie jest. Plus za lustereczko na boku. Był fajny tylko przez pierwszy tydzień, później klapa.
Jak widać bardzo dużo podkładów, dlatego w tym miesiącu daje sobie wyzwanie tydzień bez podkładu.

2 komentarze:

  1. Jak miło widzieć swój szablon :i bardzo się cieszę, że dołączasz do akcji :)

    ps. Jeśli chcesz, żeby zdjęcie na głównej było szerokości posta, to musisz w edycji posta przy zdjęciu zaznaczyć "oryginalny rozmiar" :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger