środa, 31 sierpnia 2016

Ulubieńcy sierpień

Koniec wakacji a tu pogoda robi się bardzo wakacyjna. Dziś zapraszam Was na kilku ulubieńcy tego ostatniego miesiąca wakacji.
Szminka Essence - kolor różowy, jak dla mnie bardzo letni. Idealny na co dzień jak i na wieczór.

Lirene Magic make up - pokład bardzo lekki, jest biały dopiero po rozprowadzeniu na twarzy zmienia kolor. Bardzo ładnie wygląda na twarzy, wymaga przypudrowania.


Sun ozon spf 30 - jak wakacje to mi si być filtr. Dla mnie 30 wystarcza. Nie bieli, szybko się wchłania, nie ma brzeskiego zapachu.

To już koniec ulubieńców, nie było ich dużo a to dlatego że nie miałam czasu na testowanie nowych produktów, a jeśli już to żaden nie zachwycił mnie do tego stopnia by dostać miano ulubieńca.

5 komentarzy:

  1. Szminki Essence z tej serii w ogóle są fajne, szkoda tylko, że trwałość nie jest dłuższa, ale za to kolory i konsystencja super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pomadki z tej serii, mam chyba ze 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z produktów jednak mam ochotę na tą pomadke z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pomadkę z essence i bardzo ja lubię, tylko inny odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedną szminkę Essence, ale niestety jest bardzo nietrwała.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger